Javascript must be enabled in your browser to use this page.
Please enable Javascript under your Tools menu in your browser.
Once javascript is enabled Click here to go back to NIKAD HEROIN
gototopgototop
Nema online članova
feed image
feed image
feed image




Samo porodica može pobediti heroin
nedelja, 18 januar 2009 17:41

Razvojni put, simptomi, razlozi, opravdanja, tolerancija, samoobmanjivanje, propadanje.......sve ide po istom obrascu i SVI upadaju u istu zamku. Ljudi NEMAJU POJMA. Nemaju predstavu šta je heroin. Imaju pojma da je to droga (ta strašna reč, strašnija od bilo čega), ali ne znaju ništa više od toga. Mislite da se protiv heroina možete boriti silom, prinudom i sličnim metodama? Upravo zato što većina ljudi tako misli, i ima toliko ljudi na ulici koji su na heroinu.
Lečenje je jedina opcija, ali samo profesionalna pomoć ima smisla. Nemojte se zavaravati. I ono tipa: "Neću više, prestao sam. Obećavam da ću biti bolji", pa se roditelji uhvate za tu slamčicu i nikom ništa, sve po starom.

Ljudi su krajnje needukovani. Serviraju im se razne gluposti, a konzervativna shvatanja samo još više pogoršavaju stvari. Vi roditelji, morate shvatiti da je to bolest (i to ne samo vaše dece, već i vas samih jer VI ste njihovi roditelji, u VAŠOJ kući žive i Vi ste ih vaspitali) – sve ovo govorim iz sopstvenog i iskustva mnogih ljudi koji su prošli kroz ISTU priču, od početka do kraja.

Da se razumemo – NAJVEĆI DEO KRIVICE SNOSE SAMI ZAVISNICI. Ja sam prvi koji to priznaje: samom sebi sam kriv, jer su to bili izbori koje sam JA pravio. Ali to nije cela priča. Samo želim da kažem da roditelji moraju da shvate da JEDINO PORODICA IMA TU SNAGU DA SE NOSI SA PROBLEMOM HEROINA. Od SVIH ljudi koje sam ikada sreo za sve GODINE moga drogiranja poznajem jednu ili dve osobe koji su sami uspeli da se izbore. A to je manje od 1% ljudi. I za taj jedan procenat mi ni danas nije baš jasno kako su uspeli. I danas je za mene (koji sam svašta video i prošao) to ČUDO. Procenat izlečenja je takodje veoma mali, procenat ljudi koji se posle određenog perioda apstinencije ponovo vrate u taj svet je VELIKI. Shvatite da je ovo surova i tužna istina. Ali, sa druge strane, mnogo ljudi je uspelo. Mnogo ljudi ima nov život. Dakle, nada postoji.
Teorijski je moguće, ali praktično je skoro nemoguće da se neko leči samostalno, kod kuće. Svi zavisnici imaju OGROMNU moć manipulacije i izmišljanja priče u sekundi. Obrnuće vas oko malog prsta na ovaj ili onaj način. Ja sam to radio godinama. I niko mi ništa nije mogao. Ako ovisnik želi da dodje do heroina, NIŠTA (ponoviću: ništa!) ga ne može sprečiti. Ova rečenica je potpuno jasna samo zavisnicima. Nadam se da će i roditeljima ovo ući u glavu pre ili kasnije. Zato nikakve kontrole, zatvaranja u kuću, zabrane i sl. ne pomažu. Čak i ako pomognu, izdržaćete nedelju, dve, mesec, dva meseca ?!? Nebitno je. U glavi će biti nepromenjeno stanje, i sledeći izlazak na ulicu značiće uzimanje heroina.
Da su roditelji svesni samo desetog dela snage heroina, vrištali bi i trčali po pomoć. Ovako, sve prolazi nezapaženo. Čak i kad se nešto zapazi, to vremenom bledi i sve se “vraća u normalu”. “Bitno je da je on živ i zdrav” – idiotizam. A to što se moje dete čudno ponaša, što troši mnogo para, što izgleda loše, što se druži sa sumnjivim ljudima, što je nezainteresovano, što se više ne bavi sportom (ili nečim drugim), što slabije jede, što mu je stalno hladno, boli ga stomak, nervozan je i radražljiv, što se dere na mene - to nije bitno. Bitno da je on živ i zdrav. A da li se drogira? -Pa, naravno da ne. MOJE DETE SE NE DROGIRA STO POSTO. On to nikad ne bi uradio, on nije takav. Ja ZNAM da moje dete to nikada ne bi uradilo. On je zlatno dete, nema šanse. Ja znam, ja sam mu majka. – Većina roditelja “zna” da se dete ne drogira. I ja bih verovatno tako reagovao da imam dete i da nisam prošao kroz sve ovo. Reagovao bih tako zato što je LJUDSKI NE ŽELETI VIDETI I PRIHVATITI ČINJENICU DA SE VAŠE DETE DROGIRA. Sama pomisao na to je užasna, a o prihvatanju da i ne govorimo. Većina roditelja ne želi čak ni da posumnja, i UVEK izmišlja (sami sebi serviraju) nove razloge kojima se pravdaju ti stavovi. Sve što sam rekao odnosi se na većinu roditelja, i ne kažem da ne postoje ljudi koji razumeju, koji su učinili nešto na vreme. Da se ranije našao neko ko bi došao kod mojih i rekao: “ja znam da se on drogira”, danas bih mu bio veoma zahvalan.

Da li se pitate kako sam ja (kao i većina) ostao neprimećen narkoman toliko dugo vremena? Deluje nemoguće ne primetiti sve to. Ali kao što rekoh ranije – heroin je sav u paradoksima. Mnogo ljudi oko mene je znalo da se ja drogiram. RODITELJI POSLEDNJI SAZNAJU! Ovo je tačno u 95% slučajeva. Vi, mlađi (koji niste roditelji) razmislite o svojim prijateljima dok čitate ovo. Većina vas koji ovo čitaju poznaje nekoga ko se drogira, ovom ili onom supstancom. Od te većine, velika većina poznaje nekoga ko uzima heroin. A od te velike većine, mnogo vas ima bliske prijatelje za koje znate ili sumnjate da se drogiraju. Ovo se najviše odnosi na ljude koji su sada u srednjoj školi (jer je to najkritičniji period). Zašto sam ja ostao neprimećen. Zato što moji prijatelji nisu znali kako da mi pomognu, i to je takođe ljudski i prirodno. Pokušavali su da razgovaraju sa mnom, i razgovarali su……i razgovarali. I lepo su razgovarali, i kritikovali me, i pljuvali, i pokušavali da budu uljudni, i šta sve nisu činili. Neki su se trudili više, neki manje. Ja sam svima obećavao ili ih uveravao u potpuno drugačiju stvarnost. Niko nije hteo (ili imao hrabrosti) da kaže mojima, jer je to vrlo teško. Ja bih prvi na njihovom mestu pomislio: “ne smem da kažem njegovim roditeljima, jer se plašim da će dobiti infarkt” (ili bih pomislio nešto slično tipa: “jednostavno nemam srca da im kažem. Sačekaću još malo, možda će se opametiti”. I tako još malo, pa još malo, ja postadoh zavisnik koji je morao da uzme heroin svaki dan da bi bio normalan, da bi funkcionisao, da bi bio “živ”). Nikoga od svojih prijatelja ne osuđujem, čak naprotiv, zahvalan sam im jer su pokušali na najbolji način na koji su umeli. Ali činjenica je da je ISTINA uvek bolja od neznanja. Koliko god ona teška bila, bolja je. Mora biti bolja. Vaši prijatelji sami i svesno ne mogu doneti odluku da sami sebi pomognu (čast izuzecima, kojima se zaista divim).

komentari

avatar Pera Peric
+3
 
 
Nisi napisao kako si se na kraju izlecio? Unapred hvala!
petak 20 mart 2009, 11:53
postavi odgovor
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar castro
0
 
 
Dok citam ovaj tekst ,jako me zaboli u dusi.Moj Brat ima problema sa drogom i kriminalom.Nedavno je zavrsio u pritvoru vec drugi put i neznam kako da se ponasam,u jednu ruku mi je drago jer malo cu se psihicki smiriti dok bude u zatvoru.Jedino neznam kako roditelje da smirim jer sve to utice na situaciji u kuci. Prvi put sam pomogao da izadje iz pritvora i uvalio sam se u velike dugove da platim advokata,naravno vratio mi je na jako fin nacin jednostavno je prestao da kontaktira sa mnom :( tj otpisao me skroz.jako mi je zao jer kao da vise nemam brata a tako bi volio da ga imam ponovo.Ako neko ima kakav prijedlog kako i sta da radim jer vise ne mogu da izdrzim.

pozzz

B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar www
+2
 
 
Ja sam uzimao blizu 2 god.redovno heroin,tacnije smrkao i skinuo se sam kuci na SUVO...9 meseci je proslo...sve je moguce....
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar marko
0
 
 
ja sam ga uzimao 7 meseci,i sidam se na suvo od juce,kazi mi koliko ce da traje ovo sto traje,znas sta je:)
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Wlla
0
 
 
Verovatno oko 7-10 dana. Manje od 7 nece a nece ni preko 10 sem ako si i.v. zavisnik. Ako je prvi put ne bi rebalo da bude strasno, najlakse je prvo skidanje.
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar marijana88slobica85
+1
 
 
Slušaj, najvažnije je da promenio krug prijatelja i ne kontaktiraš sa ljudima "iz pakla". Evo i ja sam 9 meseci čista. Prvi put sam se zaista rešila tog pakla. Nisam imala neki staž, ali sam se na vreme trgla. Ne kontaktiram više sa takvima - sve sam oterala od sebe - ne trebaju mi. To su samo nazovi prijatelji. To znaš i sam. Samo hrabro i uspećeš! Znaš i sam da sami snosimo za to što smo radili, tako da ne možeš kriviti svoje, sve je do tebe samog, to govorim iz ličnog iskustva ne da bih pametovala...
nedelja 19 jul 2009, 17:58
postavi odgovor
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar marijana88slobica85
+1
 
 
ps. Ali slažem se da posrodica mora biti složna u pomaganju do ponovne "slobode". To jeste, jer u suprotnom ništa od uspeha ka izlečenju...
nedelja 19 jul 2009, 18:00
postavi odgovor
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar MARKO
0
 
 
ljudi drzite se,sta da vam kazem meni je ovo prvi put na nos i tesko mi je,ne bi nikom pozeleo da se oseca ovako kao ja,moji najblizi su uz mene,ihvala im......VERUJTE RODITELJIMA!!!!
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar MARKO
0
 
 
U POTPUNOSTI SE SLAZEM SA TOBOM,KAZI MI ODAKKLE SI AKO NIJE TAJNA?
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar marija
0
 
 
sad je 12.30 posle ponoci.ne mogu da spavam a nemam ni kome da se obratim. u petak sam posle vecitih sumnji saznala da mi se rodjeni brat drogira. jutros mi je prijatelj to i potvrdio videvsai ga sinoc u strasnom stanju. ja to stanje ne mogu da prepoznam zivimo u malom mestu gde to nije svakodnevica ai okruzena sam ljudima koji su daleko od toga. volela bi da saznam koju drogu koristi ali bi isto tako volela da znam kako da mu pomognem. najvise mi je zao mojih roditelja i ne bi da oni to saznaju vrsice pritisak na njega a bojim se da ce biti beyuspesno. trudicu se svim silama da ja sve odradim sama uz pomoc mog najboljeg druga.da li znate neki sos telefon koji mogu da pozovem
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Penelope
0
 
 
Marija, poslusaj Karamut, u pravo je, koliko god tvoji roditelji budu u soku kad saznaju - to je najbolje, jer ce saznati prije ili kasnije. Drogiranje nije nesto sto moze zauvek da se skriva, pogotovo ne od oni koji te gledaju svaki dan, jer roditelji primetice da nesto nije u redu, samo da tada ne bude vec kasno za da mu pomognu.

Napisi nesto vise, objasni, koliko dugo mislis da ti se brat drogira, koliko on ima godina? Dali si razgovarala sa njega, kako je on reagirao, jel ti je priznao, jel se slaze da ide na lecenje?? Koliko godina imas ti?

Lecenje bolest zavisnosti je komplikovano i dugotrajno, sama neces uspeti da mu pomognes. Moras pricati sa roditeljima, jer koliko god da se ti trudis, ako oni ne saznaju, tvoj brat ce uvek od roditelja uspeti da izvuce novac, a tako oni neznajuci ce podrzavati negovo drogiranje.

Na ovaj sajt ces pronaci informacije za sve vrste droge, i koje su simptome od njihovo uzimanje. Veruj da ako pazljivo gledas tvog brata, za kratak period ces nauciti da prepoznajes dali i kada je uzeo, kada nije, kada je u krizi...

Jer ima neka ustanova za lecenje zavisnosti u mesto gde zivis?

Pisi sta ces odluciti da radis, to je tvoja odluka, ali kad procitas ispovesti na sajtu verujem da ces shvatiti da je potrebna podrska od svaki clan porodice kako biste uspeli da pomognete tvom bratu, jer bolest zavisnosti unistava ne samo zavisnik, nego i negove najbliske - porodica.
Zelim ti da budes mudra i da saberes hrabrosti da to ispricas roditeljima. Kazi im i za ovaj sajt, tu mogu naci puno informacije kako najbolje da pomognu tvom bratu, kao i podrska od roditelji zavisnika.
Bog nek Vi pomogne.
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Lasta
+2
 
 
Marija vidis li sta je u naslovu tvoga pitanja "Samo porodica moze pobijediti heroin"
u ispovjestima je pisao divni Dreamer,koji je ispricao svoju zivotnu pricu od pocetka do kraja.Do srecnog kraja kada je pobijedio zlo i postao slobodan.Svi smo bili na pocetku kada nam je saznanje da su nasi najvoljeniji upali u zlo,u najvecu nesrecu razdiralo srca.Cinilo se da je kraj svemu lijepom u zivotu i da izlaza nema.Ali ima,izlaz postoji.Samo treba krenuti ispocetka.Od porodice,od svih onih koji ce sigurno,i na pravi nacin pomoci...Tesko je,dugo traje,ali sve je bolje od cekanja i razmisljanja.
Procitaj sve sto je on napisao i poslusaj dobronamjerne ovdje.Ljudi koji su imali problem,i koji ga jos uvijek rjesavaju, imaju potrebu da pomognu savjetima i iskustvom.Iskreno,bez sujete.Budi hrabra i odlucna da pomognes bratu, drugo nista nije vazno.Treba ga ubijediti da se lijeci,naci psihologa koji ce mu za pocetak odrediti terapiju i djelovati sa svih strana da krene i istraje.To je najveci korak koji treba napraviti.Samo porodica moze pobijediti heroin!!!
Svako dobro!
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Wlla
0
 
 
Naucices da prepoznas ne boj se, nemojte da me shvatite pogresno samo.
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar karamut.stari
+3
 
 
gubiš vreme
reci roditeljima
ili stričevima ujacima ili bilo kome ko ti može pomoći
sama nećeš nikad uspeti
bolje je i da svi saznaju nego da se drogira i umre
ja živim u malom gradu i moj sin je omiljen i zna ga čitav grad i većina je znala kad je otišao na lečenje
danas radi u centru grada u jednom restoranu i znaju svi da je bio u centru za lečenje
ali nije problem jer se vidi da je sada drugačiji i da je sve u redu
ne gubi vreme
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar marko stojkovic
0
 
 
zeleo bih da saznam gde se nalazi centar "torima" i kako mogu stupiti u komunu na rehabilitaciju s obzirom da sam proveo dve godine u zatvoru opet sam napravio recidiv.trenutno nemam posao a to je jedan od glavnih razloga zbog kojih iz dosade se vracam starim putem a spreman sam na sve samo da izadjem iz ovog pakla.meni lichno nije problem kriza,nego shta posle.voleo bih da mi pomognete da me uputite i na grupne terapije bih ishao.ako mozete da mi pomognete rado cu prihvatiti vash savet.unapred zahvalan.
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Nikom
0
 
 
ja imam sestru koja koristi heroin, vec dve a mozda i vise godina,nismo sigurni. uspevala je da se skine, tako ej bilo i za vreme leta kada je prestala sa uzimanjem droge,sto se moglo primetiti na njoj,bila je drugacija osoba i psihicki i fizicki. da bi se vec u oktobru opet vratila koriscenju istog, unosi ga usmrkavanjem..., postalo je ocito posto su se u njenom stolu uvek nalazili zamotuljci od papira. pre dve nedelje roditelji to vise nisu mogli da gledaju i dozvole da im dete unistava,i nudili su joj da ide u neku instituciju da se leci,ali posto je ona punoletna,ne moze bez njenog odobrenja da se smesti u instituciju za lecenje bolesti zavisnosti. i,kako nije pristajala na to roditelji su je stavili u kucni pritvor,uzeli sve kartice i telefone...,prvi dan nakon zatvaranja u kucu je sve bilo ok,dok je sl.dana vec u 8h vec trazila da izadje napolje,smisljajuci svakojake izgovore,koje bi roditelji prigutali pre nekoliko meseci,ali ne i sada, i,tada je dobila strasna napad besa...,uzasan prizor... ali je vec 2 nedelje uspela da ostane u kuci,seta naravno ali samo sa nekim od roditelja. naravno tu su sve pratece posledice, strasni bolovi i grcevi u nogama, nesanica... i kao sto sam procitala sta je prethodni sagovornik rekao da su rodtelji krivi,ne slazem se!!! ja sam uvek imala potpunu slobodu nista mi nisu n=branili,uvek bi pricali o svemu i danas je tako,oni su mi jedni od najboljih prijatelja. mene su izveli na pravi put,tako da... za moju sestru verujem da je pocela da koristi neku vrstu droge jos u srednjoj skoli,a sada ima 25 god. i,naravno da roditelji,tj.njihovo negiranje da im se dete drogira moze da dovede do vece i cesce upotrebe droge...i do stvaranja zavisnosti. ali sam ja uverena da drogama pristupaju labilne i nesugurne osobe, zivimo u 21 veku, i ne mozete biti neobavestenim o posledicama uzimanja iste. sada na svakom kanlau,novinam..,u skolama se vrsi edukacija o primarnoj prevenciji. i kao sto korisnici psihoaktivnih supstanci polako ubijaju sebe,tako ubijaju sve u svojoj porodici...,nikome nije lako da gleda kako mu se brat,sestra...,drug,ili bilo ko drag drogira! ja studiram socijalni rad i soc.politiku...,ali nakon svega cu se odluciti za soc.politiku,posto me vstrasno uznemirava secanje na neke trenutke u porodici koje je izazvala moja sestra... tako da postoji nada da ce se mozda izlecit,isve je na njoj,a od porodice ima punu podrsku.
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Peruvian
0
 
 
E vidis sve je to lepo proslo ali sada je najvaznije da krene ti sestra kod lekara. Jebiga prosla je fiizicku krizu i sada ja vec nemam apsolutno nista protiv lecenja bilo gde. Nemoze da se zavrsi na tome da ona bude u kuci. Dokle ce tako 5 meseci 12 meseci. Koliko izgldace sve bolje i ponasace se sve bolje a roditelji joj sve vise popustati. Nazalost kada izadje napolje bice u stanju kakvom je i bila kada posle odmah drogiranja. Ne bas odmah jer nema fizicku krizu ali kao 10 dana od zadnjeg uzmanja droge. Vas tek ceka posao pod uslovom da mislite i zelite da se ona stvarno izleci. Ako ne mozete je pustiti pa kada se navuce onda sledeci put da uradite tako ako ga bude. Uvek postoje sanse da se ona izleci ali te sanse su jednake sansi da Partizan bude prvak evrope.
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar pscr
0
 
 
Ником,

зао ми је због твоје сестре и желим да ваши напори уроде плодом. Међутим у вашој ситуацији видим неке очигледне заблуде, које ћу покушати да објасним.

1. Ваша сестра не жели да се лечи. То што ћете јој ви на силу успоставити апстиненцију не значи апсолутно ништа за њено излечење. Да ли се неки наркоман излечио у затворској болници?

2. Ви јој помажете на веома неадекватан начин и тако губите време. Ваша сестра се можда дрогира можда 7 или 8 година (од средње до 25-те), и то је њен "стаж" без обзира што није сво време узимала хероин. То је већ солидно оформљена наркоманска личност, и третман мора бити одговарајући, што подразумева радикалну психотерапију (уз апстиненцију наравно) плус породична терапија. Код вас ће највероватније бити проблем у укључивању родитеља у терапију, јер родитељи углавном окривљавају све друге да не би морали да мењају нешто код себе или у свом односу према болеснику - а поготово кад имају још једно здраво дете. Не ради се о њиховом окривљавању, већ о томе да морају да понесу одговорност за њено лечење (нема ко други) и за своју улогу у њеном лечењу.

3. Није тачно да се о дроги зна довољно, све акције по школама и медијима које предузима држава су углавном празна прича и своде се на игру пребацивања врућег кромпира. Као пример можемо навести акцију "Спортом против дроге". На основу наслова закључујемо да би спорт требао бити нешто што је тотална супротност дроги, а то није тачно. Кроз наш центар је у последњих пет година прошло доста спортиста, један олимпијац, један ватерполиста првотимац једног од наших водећих клубова, један пливач који је освајао медаље на Европском првенству, итд. Нико од њих није сматрао да је дрога на другом супротност спотру.

Шта планирате после?
Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Nikom
0
 
 
Znam ja to i razumem, razumeju i roditelji... najvaznije je za sada da ona saradjuje i da je prekinula kontakt sa ljudima koji rade isto to, ili se bave prodavanjem pistog... Ona zivi u malom gradu i jako je vazno da promeni okolinu, jako su veliki mogucnisti da opet posle i duzeg vremena pocne da koristi opijate. Najbolje bi bilo kada bi pristala da zatrazi strucnu pomoc, ali ne zeli to..., sto je steta posto u dabasnjem vremenu postoji toliko puno i kvalitetnih instotucija za odvikavanje, koje poseduju jako dobar i obrazovan kadar za borbu protiv zavisnosti..., posto ona ne zeli zamolila je roditelje da joj pomognu da da to prevazidje sa njima. Naravno nije to licno uradila, vec im je napisala na papiru...,ali opet je vazno da postoji i njena zelja da se skine sa toga... samo kao sto i vi kazete, uvek postoji nada da ce se vratiti koriscenju istog i posle vise god.ne koriscenja. sve je stvar karaktera... i osoba mora biti veoma jaka da bi istrajala u takvoj odluci. I, roditelji, prijatelji cim primete prvi znak da im se dete drogira neka reagiraju, to sto precutuju nece dovesti do toga da problem nestane, vec ce se samo razviti u nesto vece i gore!!! I da to moze biti i vase dete!!! Nemojte se plasiti da kazete necijim roditeljima da im dete koristi opijate. Jer ne postoji sportsko uzimanje!!! Tako da ako nesto precutimo ili se napravimo da ne vidimo i da se tako nesto ne desava, nece dovesti do prostog resavanja problema!!! Vec do njegovog povecanja i dovodjenja do najgoreg stanja iz kojeg se samo MALI broj,izvuce!!! I posebno nemojte padati na njihove reci da je sve u redu ili da su prestali ili na bilo kakvu laz,posto ce uciniti sve da dodju do cilja-droge!!! Ja samo ne mogu da razumem sta nekog privuce da uzima to,kada znamo kakve su poseldice toga...
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Lasta
0
 
 
Nikom, dobro si sve shvatio,da prostog rjesavanja problema nema,i ko je god prosao kroz tesku borbu sa heroinom ne moze a i ne smije biti ravnodusan prema tom zlu koje je svuda oko nas.Zato se i ja povremeno javim ovdje.Meni je sin bio godinu u centru za odvikavanje i lijecenje bolesti,i sve je dobro sada i dao Bog bice,zivot nam se vratio u normalu i on je taj koji nam vraca vjeru i nadu u to.Nije jedini-momci sa kojima je bio tamo su svi dobro,neko je nasao posao,neko je aktivan u radu grupa AN,moj sin se angazovao u trazenju posla preko zavoda,pohadja kurs engleskog jezika i aktivno trenira boks.Hocu da kazem da su sve to momci koji su godinama i decenijama bili izgubljeni,bez ambicija,snova i vjere u buducnost kakva je sad.I,sigurno,sve je moralo ici tim tokom.Znaci, vrijeme i mogucnost da se sagleda zivot sa ove strane je poceo lijecenjem,apstinencijom i to je mora trajati.
Tvoja sestra saradjuje i to je najbolja stvar koja je mogla da se desi.Jedina dobra stvar za pocetak.Ali morate je ubijediti da je heroin bolest zavisnosti.Bolest koja ima tok lijecenja.Zavisnost koja je kao zedj.Pijes jer si zedan.To morate svi da shvatite i da uticete na nju da to shvati.Sve ostalo je manipulacija i borba sestre ali, za bolest a ne za izlecenje.To morate razgraniciti bez alternative i kompromisa.Tu morate biti jaki i kao porodica jedinstveni.Jer izlaz postoji.Ta strasna bolest se lijeci. Mi smo shvatili da poslije petnaest mjeseci apstinencije,mora biti jos apstinencije,dan po dan,mjesec po mjesec,godina po godina.Nije jednom narkoman, uvijek narkoman,heroin je uvijek heroin,to je poenta.Borimo se i boricemo se i to,sada,nije tesko jer znamo ko je ljuti neprijatelj i koliko je tu,oko nas.A to preispitivanje ko je kriv,cije su sve greske i propusti ostavite za sad.
Svako dobro zeli vam majka Lasta
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar zoka
0
 
 
Gospodjo mogu li da znam gde se vas sin lecio u kojoj ustanovi ako mu je pomoga ta ustanova
Hvala puno
petak 12 mart 2010, 12:28
postavi odgovor
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Lasta
0
 
 
Moj sin je bio u JU Kakaricka Gora nadomak Podgorice.To je centar koji ima kompletnu garnituru strucnjaka koji pomazu klijentima u odvikavanju od droga i odrzavanju apstinencije.Bio je godinu dana u ustanovi do septembra, od kada jedanput mjesecno odrzava kontakte sa centrom.18 mjeseci uspjesne apstinencije moga sina, najbolje govore o uspjesnosti programa ove ustanove(kao i momaka koji su bili sa njim).
Uslov za prijem je da je osiguranik iz Cg,da je u kracoj apstinenciji i za sada je samo za muskarce.
Ako vam mogu pomoci tu sam.

Pozdravljam vas
petak 12 mart 2010, 17:14
postavi odgovor
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar MAD MAX 3
0
 
 
Tacno sportsko uzimanje ne postoji. Postoji samo to da neke osobe uzimaju samo vikendom ili kada je neki provod.Samo to su druge vrste droge to nije heroin. Ako hocete da kazete da to ne postoji onda lazete. Jer ja znam gomilu koja tako radi. Svi su zaposleni i ne liche na zavisnike niti se o drogi prica cak ni u trebucima kada je na stolu i kada se prave linije. Ali kazem to nije heroin u pitanju.
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar Tasha
0
 
 
Veceras sam saznala da je meni jako draga muska osoba ovisnik od heroinaSam mi je to priznao.Ne znam tacan vremenski period od kada to koristi ali cu prvom prilikom ga pitati.Znam relativno sta i kako utice heroin na zavisnika.Posto se jako dugo znam sa tom osobom a tek sam veceras saznala ono sto u sta sam vec sumljala,gajim nadu da je konacno odlucio da pocne proces lecenja i ako je tako presrecna sam zbog njega.Sto se tice price o roditeljima,zaista ne znam da li njegova porodica zna jer ih nisam nikada upoznala.Samo znam da on od veceras ima jaku potrebu za skidanjem i da je vec cist oko mesec dana.Imala sam priliku da sasvim slucajno vidim jednu kriznu i tacno sam znala o cemu se radilo.Kada sam ga pre nekoliko meseci pitala sta je to i kako je nije hteo da mi ogdovori...Ali to nije slucaj i sa vecerasnjom pricom koju mi je ispricao.On je sada trenutno na privremenom radu u inostranstvu gde znam da ne zna nikoga i da ima jako teske krize.Znam i to da je bukvalno pobegao tamo od tog njegovog drustva.Moze livmi neko ukratko reci na koji nacin i kako mu ja mogu pomoci u saradnji sa nekom ustanovom ili strucnim licem...Posto ponevljam da ne znam za njegove clanove porodice da li znaju....Unapred Zahvalna!!!!
nedelja 28 mart 2010, 01:29
postavi odgovor
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar SESTRA
0
 
 
Simnjam da moj rodjeni brat, koji ima sad 18 godina duva.Jedne prilike mama je gledala njegove slike u fotoaparatu i ubedjena je da je videla uvijenu travu na stolu (vise komada).Kada ga je pitala,preznojio se i uzeo joj aparat i rekao joj da nije normalna.Meni trvdi da to ne radi i da ga ne privlaci,da ne brinem.Pre neki dan mi je rekao da svi u njegovom drustvu duvaju sem njega i jos jednog druga.Zelim da mu verujem ali ne mogu.POMOZITE MI kako da prepoznam, da se uverim u istinu kakva god da je..Sta da radim??????
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
avatar kristina
0
 
 
Pročitajte za početak testove na ovom linku
http://www.nikad-heroin.com/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=83
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar
Odustani
B
i
u
Quote
Code
List
List item
URL
Ime *
objavi komentar